ראשי » קניות » רשימת קניות לתינוק – 5 פריטי חובה בכל רשימת קניות לתינוק החדש

רשימת קניות לתינוק – 5 פריטי חובה בכל רשימת קניות לתינוק החדש

התקופה לקראת לידה הבן או הבת הבכורים שלכם, היא התקופה שמלאה ברגעים מרגשים. שאלות מעניינות ולפעמים גם קצת לחץ מוקדם הכל טבעי והכל מקובל. אבל יש דברים שאי אפשר לדחות ואתם חייבים להשלים לפני שהילד נולד, ועל הצד הטוב ביותר. היצירה של רשימת קניות לתינוק, היא במידה בלתי מבוטלת אחת המשימות הכי חשובות והכי גדולות. זוהי רשימה שכל זוג צעיר חייב וצריך להכיר, לפני שמגיעים לחדר הלידה.

אז אילו פרטים אתם רוצים למקם בתוך רשימת קניות לתינוק החדש? אספנו לכם חמישה פריטים חשובים, וכדאי לרכוש את המוצרים הכי טובים שקיימים היום בשוק.

מוצרים מומלצים ביותר בכל רשימת קניות לתינוק

עגלת ילדים

אי אפשר לנהל את החודשים הראשונים לחייו של התינוק שלכם, ללא עגלה איכותית ונוחה. כבר בפעם הראשונה שתצאו מהבית, תבינו עד כמה משמעותית הבחירה של העגלה מבחינת משקל. כמו כן, האביזרים הנלווים והנוחות שבת פעולה עגלה בשגרת היומיום. לכן, חשוב לבחור עגלה שעובדת בכל הפרמטרים האלו. וגם, מאפשרת לכם התניידות חופשית ממקום למקום, ברגל, ברכב או בתחבורה הציבורית.

כיסא בטיחות

הדרישה הבטיחותית של מחלקות הילדות בבתי החולים, היא מאוד מחמירה. באופן כללי, ישנם דרישות מחמירות בכל הנוגע לתהליך השחרור של אם ורך נולד. לפיכך, אם יש פריט חובה אחד שצריך להופיע בכל רשימת קניות לתינוק החדש. בוודאי שמדובר על כיסא בטיחות לכלי הרכב. גם אם אתם יוצאים מבית החולים ללא כלי רכב, ונוסעים הביתה בתחבורה ציבורית. עדיין צריך להראות לצוות בית החולים שיש לכם דרך בטוחה להגיע הביתה. במרבית הפעמים כיסא בטיחות היא דרישה בלתי מתפשרת, שאתם חייבים לעמוד בה. ולכן כדאי להתכונן מראש, ולהוסיף כיסא בטיחות לרשימת הקניות שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

בקבוקים וציוד לשאיבת חלב

בין שאת מתכננת להניק את התינוק שלה ובין שאת מתכננת לעשות שימוש בתחליפי חלב, צריך להתכונן לתקופת ההנקה עם ציוד מתאים מסוגים שונים. החל מרכישה של בקבוקים ופטמות מיוחדות וכלה ברכישה של ציוד לשאיבת החלב, ברגע שאת חוזרת הביתה את חייבת להיות מסודרת ומאורגנת עם כל המוצרים שיאפשרו לך להאכיל את התינוק שלך ביום ובלילה. יש כל כך הרבה חברות וכל כך הרבה מותגים שפועלים כיום בשוק הפרטי, ולכן צריך לעבוד בצורה מאוד מסודרת כדי למצוא את המותג שיכול לענות על הצרכים שלך. כמו כן חשוב לזכור שיתכנו עוד שינויים בעתיד, בגלל ההעדפות של התינוק האהוב שלך.

מיטה לתינוק

המקום הכי חשוב מבחינתכם, המשפחה המצומצמת, הוא החדר של התינוק. חשוב לכם ליצור מרחב נעים ומרגיע, שבו ההורים של התינוק החדש יכולים לבלות שעות, ולהרגיש נינוחים ובטוחים. לשם כך, חשוב מאוד לבחור מיטת תינוק מותאמת למידות חדר השינה שלכם אבל גם בדרישות פיזיולוגיות שיוצרות את תנאי השינה המתאימים ביותר לתינוק צעיר לאורך חודשי החיים הראשונים שלו מוקדם אם אתם לא בטוחים מה היא המיטה המושלמת מבחינתכם, אל תהססו לשאול את אנשי המקצוע, כמו רופאים או יועצי שינה, מה תהיה האופציה הטובה ביותר לתינוק שלכם.

כרית הנקה נוחה ואיכותיות

אמהות שמתכננות להניק את התינוק שלהם, רוצות ליצור לעצמן ולרך הנולד סביבת הנקה נוחה במיוחד, שתעודד את החיבור העמוק בין אמא לבנה. כך שאת ממש רוצה למצוא לעצמך כרית הנקה נוחה, וליצור פינת הנקה שהיא כל כולה שלך. קחי את הזמן לבחור את הכרית הנוחה מבחינתך, מפני שזו היא הכרית שתלווה אותך במשך שעות ארוכות, בחודשים הקרובים.