ראשי » קניות » קניות לתינוק – כך תעשו קניית מוצרי ציוד לתינוק נכון וחכם

קניות לתינוק – כך תעשו קניית מוצרי ציוד לתינוק נכון וחכם

אחרי חודשי המתנה ארוכים מותחים, הגיע החודש התשיעי להריון. יחד עם ההכנות ללידה עצמה, אתם רוצים להרכיב רשימת ציוד לתינוק יעילה ושימושית. לקראת לידה מידע רב יכול להכניס אתכם לסחרור. וכדי לעזור לכם להתמודד עם האתגרים, אתם צריכים להיות מאוד ממוקדם. במאמר הקרוב נעזור לכם להבין איך לבצע רכישת מוצרים לתינוק עם מספר טיפים מנצחים.

החיפזון לא תורם לכם

לקראת לידה יש המון לחץ. ובעיקר רצון "לסגור הכל" לפני שהתינוק היקר מגיע הביתה. אבל זה לא אומר שכדאי לכם לקנות מוצרים ללא הבחנה. גם אם תדחו את הרכישה של חלק מהמוצרים עד לאחר ההגעה הביתה – לא יקרה כלום. כל מוצר שאתם לא בטוחים שתעשו בו שימוש, יכול לחכות. הקנייה הראשונית של ציוד לתינוק, אמורה להיות ממוקדת ודלה יחסית. יש לך תשעה חודשים להתכונן ללידה. אז אין שום סיבה לדחוס לחודש אחד את כל משימות הרכישה של ציוד לתינוק. במיוחד לאור העובדה שניתן לשמור את ציוד התינוק אצל הספקים, עד ליום הלידה עצמה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

יד שנייה היא לא מילה גסה

לא משנה מתי נכנסת להריון, סביר מאוד להניח שסביבך יש לפחות אמא צעירה אחת. כך שאת יכולה לקבל לא מעט פריטים במצב טוב מאוד. ואפילו למצוא פרטי יד שנייה באינטרנט. החל משידת החתלה וכלה במיטה לתינוק. את הקניות ה"גדולות" של התינוק, לא חייבים לקנות מיד ראשונה. במיוחד אם חשוב לכם לשמור על התקציב או שאתם רוצים לקבל פריטים מיוחדים מהמשפחה והחברים. ורק כדי להרגיע – העובדה שתבחרו למצוא מוצרי יד שנייה, ממש לא אומרת שאתם הורים פחות טובים. להיפך, אתם חושבים בצורה רצינית ובוגרת על היכולות הכלכליות שלכם ומקבלים את ההחלטות על פי הצרכים האמיתיים. אז אל תחששו ממה שאחרים יגיעו, ותתמקדו בלטפל בתינוק שלכם על הצד הטוב ביותר.

מוצרי תינוקות שהם חובה

ישנם כמה מוצרי תינוקות שפשוט אי אפשר לנהל את שגרת החיים בלעדיהם, כבר מהיום הראשון. אלו הם המוצרים הראשונים שאת רוצה להכניס לעגלת הקניות והכי חשוב להשקיע בהם. בראש ובראשונה עגלת התינוק וכיסא הבטיחות לרכב. אלו שני מוצרים שביציאה מבית החולים חייבים לשרת אתכם כדי להגיע בחזרה הביתה בשלום. כמו כן, ודאו כי יש לכם כמה בקבוקים עם סוגי פטמות שונים. אליהם הילד יוכל להתרגל. גם אם המטרה היא להניק, חשוב לרכוש תחליפי חלב ובקבוקים לעת צרה.